Gestió de Xarxes Socials

Guanyi visibilitat per al seu negoci a les Xarxes Socials. Converteixi els seus seguidors en clients i arribi a més gent a través de les Xarxes Socials. Amb les Xarxes Socials la seva empresa guanyarà influència i rellevància. A més són un excel·lent canal d’atenció als seus clients i de comunicació.

Sol·liciti informació
Correu electrònic (obligatori)
Telèfon (obligatori)
HispanTIC l'informa que les dades de caràcter personal que ens proporciona a l'omplir aquest formulari seran tractades per Hispano Atlantic Consulting LTD com a empresa responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals sol·licitades ens serveix per posar-nos en contacte amb vostè. La legitimació en el tractament de les seves dades personals es realitza a través del consentiment de l'interessat. L'informen que les dades que ens facilita estaran ubicades al servidor d'aquesta web a "Web Hosting Ireland" (a Irlanda). El fet de que no proporcioni les dades de caràcter personal que apareixen en aquest formulari com obligatòries ens impedirà poder atendre la seva sol·licitud. Podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, limitació i supressió de dades a info@hispantic.cat així com el dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control. Pot consultar la informació detallada sobre la Protecció de dades en la nostra política de privacitat.


Plans disponibles en Gestió de Xarxes Socials:

Pla Bàsic

100€/mes + IVA

► Gestió 1 Perfil en una xarxa social

► 5 publicacions setmanals

► Dinamització comunitats

► 1 Informe mensual del servei

► 1 Auditoria inicial

► Creació de Perfils i Optimització

+Info

Pla Professional

200€/mes + IVA

► Gestió 2 Perfils de xarxes socials

► 10 publicacions setmanals

► Dinamització comunitats

► 1 Informe mensual del servei

► 1 Auditoria inicial

► Creació de Perfils i Optimització

+Info

Pla Premium

300€/mes + IVA

► Gestió 3 Perfils de xarxes socials

► 15 publicacions setmanals

► Dinamització comunitats

► 1 Informe mensual del servei

► 1 Auditoria inicial

► Creació de Perfils i Optimització

+Info

Pla Executive

400€/mes + IVA

► Gestió 4 Perfils de xarxes socials

► 20 publicacions setmanals

► Dinamització comunitats

► 1 Informe mensual del servei

► 1 Auditoria inicial

► Creació de Perfils i Optimització

+Info

Què podem oferir a la seva empresa?

Dinamització de Xarxes Socials

Redacció i publicació de forma periòdica de nous continguts en els seus Xarxes Socials, ja siguin textos, imatges, vídeos, etc …

Auditoria de la seva Marca

Els nostres serveis inclouen una Auditoria inicial per controlar la seva Marca i reputació a les Xarxes Socials. Això ens servirà per desenvolupar posteriorment una correcta Estratègia de Màrqueting a les Xarxes

Gestió de  tot tipus de Xarxes Socials

Podem gestionar els perfils a les Xarxes Socials més populars i conegudes: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest i Google+.

Monitorització i Anàlisi de la seva audiència

Analitzem als seus potencials seguidors per definir una estratègia de més abast. A més monitoritzem les interaccions i reaccions en els seus Xarxes Socials així com les publicacions realitzades.


Preguntes Freqüents sobre la gestió professional de Xarxes Socials


Procés de contractació dels nostres productes:

La contractació dels nostres productes és un procés ràpid i senzill. I sobretot, molt transparent. Aquí l'expliquem els passos a seguir per contractar qualsevol dels nostres serveis:

1) Elecció del producte o servei desitjat

A través de la pàgina web d'HispanTIC pot trobar tots els productes i serveis que oferim. Allà trobarà tota la informació sobre els productes i serveis, els preus i els terminis d'entrega. A més pot contactar amb nosaltres si desitja informació addicional.

2) Pagament a través de la nostra plataforma de contractació

Un cop triat el producte, el sistema el redirigirà a la nostra Plataforma de Contractació per tal d'efectuar el pagament. Asseguri's d'omplir les dades que se li demanen correctament. També de conèixer els seus drets i obligacions com a contractant recollits al document de Condicions Generals de Contractació. En cas de contractar una pàgina web o botiga online, disposa de l'opció del pagament fraccionat (50% a l'inici i 50% a l'entrega del producte). Pot fer el pagament a través de transferència bancària, pagament amb targeta de dèbit o crèdit o sistema PayPal. En el cas de contractar un servei a subscripció mensual, la plataforma li carregarà l'import mensual automàticament.

3) Enviament de fitxers i "Briefing"

Per tal que els nostres professionals puguin iniciar el desenvolupament de la seva pàgina web o botiga online necessitarem rebre un document Word on es reculli tota la informació necessària sobre la seva empresa i la futura pàgina web o botiga online a realitzar: antecedents de la marca, característiques de l'empresa i els productes que ofereix, públic objectiu... És un document breu, obert a canvis i flexible. Ens serveix per conèixer millor la seva empresa i poder enfocar amb més claredat la nostra feina.

També ens haurà d'enviar per correu electrònic les imatges i els textos que vol que incloguem a la seva pàgina web. I en el cas d'una botiga online, la informació dels 10 productes que l'inclourem a la botiga.

Enviar la documentació a: info@hispantic.cat

4) Reunió de treball inicial via Skype

Un cop efectuat el pagament els nostres professionals es posaran en contacte amb vostè per concretar un dia i hora per tal de realitzar una reunió de treball via Skype. L'experiència ens diu que aquest tipus de reunions són necessàries per conèixer les necessitats del client i poder iniciar de manera adequada el treball de desenvolupament de la pàgina web o botiga online contractada. La durada aproximada d'aquest reunió és d'1 hora.

El nostre perfil a Skype es: info@hispantic.com

5) El nostre equip es posa a treballar.... en 4 setmanes tindrà la feina enllestida

El compromís d'HispanTIC és l'entrega del producte en 4 setmanes a comptar des del moment de celebració de la reunió de treball i l'entrega dels documents i fitxers. Aquest termini s'acostuma a respectar, però sempre poden sorgir imprevistos que facin posposar la data final d'entrega. Tot i així farem tot el possible per complir.