Manteniment Web i Suport Tècnic WordPress

Li oferim un servei de Manteniment Web que li proporciona la seguretat de disposar de la seva pàgina web o botiga online sempre actualitzada i protegida de possibles atacs informàtics. Nosaltres controlem que tot funcioni com cal al seu negoci. Li resolem els problemes i incidències del seu web.

Sol·liciti informació
Correu electrònic (obligatori)
Telèfon (obligatori)
HispanTIC l'informa que les dades de caràcter personal que ens proporciona a l'omplir aquest formulari seran tractades per Hispano Atlantic Consulting LTD com a empresa responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals sol·licitades ens serveix per posar-nos en contacte amb vostè. La legitimació en el tractament de les seves dades personals es realitza a través del consentiment de l'interessat. L'informen que les dades que ens facilita estaran ubicades al servidor d'aquesta web a "Web Hosting Ireland" (a Irlanda). El fet de que no proporcioni les dades de caràcter personal que apareixen en aquest formulari com obligatòries ens impedirà poder atendre la seva sol·licitud. Podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, limitació i supressió de dades a info@hispantic.cat així com el dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control. Pot consultar la informació detallada sobre la Protecció de dades en la nostra política de privacitat.


Plans en Manteniment Web disponibles:

Manteniment Web Bàsic

29€/mes + IVA

► 1 hora al mes d'assistència tècnica

► Temps de resposta: 24 hores

► Actualitzacions de seguretat i plugins

► Còpies de seguretat diàries

► 1 Informe mensual del servei

► Monitorització del servidor

► Amb tots els requeriments legals

► Reunió mensual via skype de 15 minuts

No inclou:

✕ Actualitzacions de Woocommerce o PrestaShop

✕ Actualitzacions de plugins premium

✕ Actualitzacions de plantilles premium

+Info

Manteniment Web Avançat

89€/mes + IVA

► 3 hores d'assistència tècnica

► Temps de resposta: 18 hores

► Actualitzacions de seguretat i plugins

► Còpies de seguretat diàries

► 1 Informe mensual del servei

► Monitorització del servidor

► Auditoria de seguretat

► Reunió mensual via skype de 30 minuts

No inclou:

✕ Actualitzacions de Woocommerce o PrestaShop

✕ Actualitzacions de plugins premium

✕ Actualitzacions de plantilles premium

+Info

Manteniment Web Premium

149€/mes + IVA

► 5 hores d'assistència tècnica

► Temps de resposta: 12 hores

► Actualitzacions de seguretat i plugins

► Còpies de seguretat diàries

► 1 Informe mensual del servei

► Monitorització del servidor + seguretat

► Actualització continguts web + SEO

► Reunió mensual via skype de 60 minuts

► Actualitzacions de plugins premium

► Actualitzacions de plantilles premium

No inclou:

✕ Actualitzacions de Woocommerce o PrestaShop

+Info

Manteniment Botiga Online

179€/mes + IVA

► Pla per a WooCommerce i PrestaShop

► 6 hores d'assistència tècnica

► Temps de resposta: 6 hores

► Còpies de seguretat diàries

► 1 Informe mensual del servei

► Monitorització del servidor + seguretat

► Actualització continguts Botiga + SEO

► Reunió mensual via skype de 60 minuts

► Actualitzacions de plugins premium

► Actualitzacions de plantilles premium

► 1 Hora Assesoria Màrqueting Online

► Suport tècnic avançat

+Info

Els Professionals d’HispanTIC estan certificats per Google

certificat google

Per què serveix contractar un servei de Manteniment Web?

✓ Li serveix principalment per no haver-se de preocupar per la gestió de la seva pàgina web WordPress o botiga online WooComerce o PrestaShop.

✓ Per disposar d’un suport tècnic especialitzat i que s’adapta a les necessitats de la seva empresa o negoci digital.

✓ Per seguretat. Ens centrem en assegurar les actualitzacions del nucli, dels plugins i les plantilles de temes de WordPress, WooCommerce i PrestaShop, els sistemes més utilitzats a Internet.

✓ Controlem nosaltres el seu servidor i detectem possibles caigudes de la seva web.

✓ Ens ocupem de detectar i netejar infeccions i intrusions indesitjades.

Protegim els seus sistemes webs de vulnerabilitats i nous riscos.

✓ Li lliurem un Informe mensual de les tasques realitzades.

Manteniment web

Per què HispanTIC és la millor opció de manteniment web per a la seva empresa?

HispanTIC, a diferència d’altres empreses del sector, compta amb un equip dedicat de dissenyadors i programadors a temps complet dedicats al manteniment de pàgines webs i botigues online. Mitjançant les tècniques de codificació actuals, el nostre equip de manteniment del lloc web garanteix que la seva pàgina web serà 100% operativa i sota un correcte funcionament.

Una altra raó per la qual els clients estimen els plans de manteniment web inclouen el nostre sistema de suport al client en línia. Només cal que envieu un correu electrònic al nostre sistema de suport al client en línia i la vostra sol·licitud de manteniment s’afegirà automàticament a una de les nostres tasques.

HispanTIC entén que cada pàgina web tenen necessitats diferents. És per això que hem creat tres plans de manteniment web diferents, a diferència d’altres empreses que només ofereixen una o dues. Si creieu que els nostres tres plans de manteniment web no compleixen les necessitats de la seva empresa, contacteu amb nosaltres per comentar un pla de manteniment web personalitzat.


Amb garantia de devolució 100% els 30 primers dies

Estem convençuts de que la seva empresa no trobarà un servei de Manteniment Web millor del nostre. Per això li oferim una garantia de devolució del 100% de l’import durant els primers 30 dies si no està satisfet amb el tracte rebut. Sense donar explicacions.


Preguntes Freqüents sobre el servei de Manteniment Web

La meva pàgina web o botiga online serà plenament funcional en tot moment?
A HispanTIC ens encarreguem d’assegurar el correcte funcionament del seu lloc web o botiga online. Contractant el nostre manteniment web la seva web sempre estarà en línia i protegida de possibles amenaces o intrusions.

En cas d’incidència, en quant de temps se’m donarà resposta?
El temps màxim de resposta depèn del pla de manteniment contractat. Malgrat tot sempre som ràpids contestant.

Proporcioneu informes mensuals?
Sí, tots els plans de manteniment inclouen l’enviament d’un informe mensual on expliquem detalladament les tasques realitzades.

És important el hosting que tinc contractat per a la meva web?
Sí, influeix molt en el correcte funcionament de la pàgina web o botiga online. Nosaltres no recomanem els serveis “low cost” d’allotjament web però podem treballar amb ells. Et podem recomanar empreses de hosting de confiança amb les que treballem i sabem que funcionen bé.

Puc donar-me de baixa en qualsevol moment del vostre servei?
Sí, sense preguntes.

Quantes webs cobreix el serveix?
1. Si disposes de més pàgines webs haurà de contractar un paquet de manteniment per cada una d’elles.

El servei és només per pàgines webs WordPress?
Sí, però també treballem amb WooCommerce i PrestaShop.

Què inclou el servei de Manteniment web Premium?
El paquet més complet de Manteniment Web ofereix l’actualització dels continguts del seu web. Això inclou:

  • Modificacions de Text: afegir o suprimir.
  • Fotos: afegir o modificar fotos i petites edicions.
  • Pàgines web: afegir o suprimir apartats del web seguint sempre el disseny actual.
  • Navegació: canvis bàsics de navegació (afegir, moure o esborrar un element a la navegació)
  • Descàrregues de fitxers: Afegir o eliminar fitxers PDF i altres documents
  • Vídeos: inserció o eliminació de vídeo pre-editat
  • Enllaços: ampliacions o eliminacions
  • Colors i imatges de fons: canvis / reemplaçaments
  • Formularis: disseny i integració de formularis dinàmics (limitats a formularis que no requereixen integració de la base de dades, com ara un formulari Contacteu)
  • Tot el suport estàndard: ajuda amb la configuració del correu electrònic, etc.

Procés de contractació dels nostres productes:

La contractació dels nostres productes és un procés ràpid i senzill. I sobretot, molt transparent. Aquí l'expliquem els passos a seguir per contractar qualsevol dels nostres serveis:

1) Elecció del producte o servei desitjat

A través de la pàgina web d'HispanTIC pot trobar tots els productes i serveis que oferim. Allà trobarà tota la informació sobre els productes i serveis, els preus i els terminis d'entrega. A més pot contactar amb nosaltres si desitja informació addicional.

2) Pagament a través de la nostra plataforma de contractació

Un cop triat el producte, el sistema el redirigirà a la nostra Plataforma de Contractació per tal d'efectuar el pagament. Asseguri's d'omplir les dades que se li demanen correctament. També de conèixer els seus drets i obligacions com a contractant recollits al document de Condicions Generals de Contractació. En cas de contractar una pàgina web o botiga online, disposa de l'opció del pagament fraccionat (50% a l'inici i 50% a l'entrega del producte). Pot fer el pagament a través de transferència bancària, pagament amb targeta de dèbit o crèdit o sistema PayPal. En el cas de contractar un servei a subscripció mensual, la plataforma li carregarà l'import mensual automàticament.

3) Enviament de fitxers i "Briefing"

Per tal que els nostres professionals puguin iniciar el desenvolupament de la seva pàgina web o botiga online necessitarem rebre un document Word on es reculli tota la informació necessària sobre la seva empresa i la futura pàgina web o botiga online a realitzar: antecedents de la marca, característiques de l'empresa i els productes que ofereix, públic objectiu... És un document breu, obert a canvis i flexible. Ens serveix per conèixer millor la seva empresa i poder enfocar amb més claredat la nostra feina.

També ens haurà d'enviar per correu electrònic les imatges i els textos que vol que incloguem a la seva pàgina web. I en el cas d'una botiga online, la informació dels 10 productes que l'inclourem a la botiga.

Enviar la documentació a: info@hispantic.cat

4) Reunió de treball inicial via Skype

Un cop efectuat el pagament els nostres professionals es posaran en contacte amb vostè per concretar un dia i hora per tal de realitzar una reunió de treball via Skype. L'experiència ens diu que aquest tipus de reunions són necessàries per conèixer les necessitats del client i poder iniciar de manera adequada el treball de desenvolupament de la pàgina web o botiga online contractada. La durada aproximada d'aquest reunió és d'1 hora.

El nostre perfil a Skype es: info@hispantic.com

5) El nostre equip es posa a treballar.... en 4 setmanes tindrà la feina enllestida

El compromís d'HispanTIC és l'entrega del producte en 4 setmanes a comptar des del moment de celebració de la reunió de treball i l'entrega dels documents i fitxers. Aquest termini s'acostuma a respectar, però sempre poden sorgir imprevistos que facin posposar la data final d'entrega. Tot i així farem tot el possible per complir.