Gestió de Botiga Online (outsourcing)

Si té un negoci de venda a Internet però no acaba d’arrencar o no té el temps ni els coneixements tècnics necessaris i creu que necessita una ajuda, a HispanTIC l’acompanyem i li oferim un servei d’externalització de la gestió de la seva botiga online a mida (outsourcing).

Sol·liciti informació
Correu electrònic (obligatori)
Telèfon (obligatori)
HispanTIC l'informa que les dades de caràcter personal que ens proporciona a l'omplir aquest formulari seran tractades per Hispano Atlantic Consulting LTD com a empresa responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals sol·licitades ens serveix per posar-nos en contacte amb vostè. La legitimació en el tractament de les seves dades personals es realitza a través del consentiment de l'interessat. L'informen que les dades que ens facilita estaran ubicades al servidor d'aquesta web a "Web Hosting Ireland" (a Irlanda). El fet de que no proporcioni les dades de caràcter personal que apareixen en aquest formulari com obligatòries ens impedirà poder atendre la seva sol·licitud. Podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, limitació i supressió de dades a info@hispantic.cat així com el dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control. Pot consultar la informació detallada sobre la Protecció de dades en la nostra política de privacitat.


Des d’HispanTIC sabem que per que un negoci de venda online l’objectiu principal és aconseguir més clients i més vendes. Per aconseguir-ho no només és necessari tenir la millor web del món (malgrat que això ajuda). La botiga online cal gestionar-la bé. I aquesta és una feina feixuga, que requereix temps perquè cal fer dia a dia amb petites accions que reportaran grans èxits. I en aquest punt el propietari del negoci online té dues opcions: o se’n fa càrrec ell mateix de la gestió de la botiga online perquè té temps i coneixements per fer-ho o contractar una empresa perquè li gestionin (un outsourcing, una externalització de serveis).

A HispanTIC, com a assessoria especialitzada en el sector de les PIMEs i els negocis digitals, som especialistes en l’acompanyament d’empreses a Internet. Oferim un servei complert d’externalització de la gestió de la seva botiga online com a opció per a aquelles empreses que desitgen fer créixer el seu negoci a Internet però que no disposen del temps ni dels coneixements necessaris per fer-ho.

Oferim un servei complert de gestió del seu negoci digital, que inclou:

  • El Manteniment tècnic de la botiga (WooCommerce i PrestaShop) per resoldre incidències tècniques i modificacions al web.
  • La gestió de campanyes de publicitat a Google AdWords i Google Shopping, així com a les principals xarxes socials.
  • La gestió professional dels perfils de l’empresa a les xarxes socials (Community manager).

Plans Gestió de Botiga online disponibles:

Només Manteniment tècnic Botiga Online

179€/mes + IVA

► Pla per a WooCommerce i PrestaShop

► 6 hores d'assistència tècnica

► Temps de resposta: 6 hores

► Còpies de seguretat diàries

► 1 Informe mensual del servei

► Monitorització del servidor + seguretat

► Actualització continguts Botiga + SEO

► Reunió mensual via skype de 60 minuts

► Actualitzacions de plugins premium

► Actualitzacions de plantilles premium

► 1 Hora Assesoria Màrqueting Online

► Suport tècnic avançat

+Info

Manteniment tècnic + Publicitat Google AdWords i Shopping

250€/mes + IVA

► Inclou el pla de manteniment tècnic més:

► Gestió 1 campanya. Configuració i optimització inicial

► Màxim 25 Grups d'anuncis i 500 Paraules Clau

► Auditoria inicial i seguiment diari de la campanya

► Recerca de Paraules Clau positives i negatives

► Elaboració d'anuncis d'imatges, text o dinàmics

► 1 Informe mensual

+Info

Manteniment tècnic + Publicitat + Xarxes Socials

300€/mes + IVA

► Inclou el pla de manteniment tècnic i publicitat a AdWords i Shopping més:

► Gestió 1 Perfil en una xarxa social

► 5 publicacions setmanals

► Dinamització comunitats

► 1 Informe mensual del servei

► 1 Auditoria inicial

► Creació de Perfils i Optimització

+Info

* Es poden fer plans a mida personalitzats. També hi ha la possibilitat de contractar els serveis de forma individual.


Preguntes Freqüents sobre l’externalització de la gestió de la Botiga Online (outsourcing)



Procés de contractació dels nostres productes:

La contractació dels nostres productes és un procés ràpid i senzill. I sobretot, molt transparent. Aquí l'expliquem els passos a seguir per contractar qualsevol dels nostres serveis:

1) Elecció del producte o servei desitjat

A través de la pàgina web d'HispanTIC pot trobar tots els productes i serveis que oferim. Allà trobarà tota la informació sobre els productes i serveis, els preus i els terminis d'entrega. A més pot contactar amb nosaltres si desitja informació addicional.

2) Pagament a través de la nostra plataforma de contractació

Un cop triat el producte, el sistema el redirigirà a la nostra Plataforma de Contractació per tal d'efectuar el pagament. Asseguri's d'omplir les dades que se li demanen correctament. També de conèixer els seus drets i obligacions com a contractant recollits al document de Condicions Generals de Contractació. En cas de contractar una pàgina web o botiga online, disposa de l'opció del pagament fraccionat (50% a l'inici i 50% a l'entrega del producte). Pot fer el pagament a través de transferència bancària, pagament amb targeta de dèbit o crèdit o sistema PayPal. En el cas de contractar un servei a subscripció mensual, la plataforma li carregarà l'import mensual automàticament.

3) Enviament de fitxers i "Briefing"

Per tal que els nostres professionals puguin iniciar el desenvolupament de la seva pàgina web o botiga online necessitarem rebre un document Word on es reculli tota la informació necessària sobre la seva empresa i la futura pàgina web o botiga online a realitzar: antecedents de la marca, característiques de l'empresa i els productes que ofereix, públic objectiu... És un document breu, obert a canvis i flexible. Ens serveix per conèixer millor la seva empresa i poder enfocar amb més claredat la nostra feina.

També ens haurà d'enviar per correu electrònic les imatges i els textos que vol que incloguem a la seva pàgina web. I en el cas d'una botiga online, la informació dels 10 productes que l'inclourem a la botiga.

Enviar la documentació a: info@hispantic.cat

4) Reunió de treball inicial via Skype

Un cop efectuat el pagament els nostres professionals es posaran en contacte amb vostè per concretar un dia i hora per tal de realitzar una reunió de treball via Skype. L'experiència ens diu que aquest tipus de reunions són necessàries per conèixer les necessitats del client i poder iniciar de manera adequada el treball de desenvolupament de la pàgina web o botiga online contractada. La durada aproximada d'aquest reunió és d'1 hora.

El nostre perfil a Skype es: info@hispantic.com

5) El nostre equip es posa a treballar.... en 4 setmanes tindrà la feina enllestida

El compromís d'HispanTIC és l'entrega del producte en 4 setmanes a comptar des del moment de celebració de la reunió de treball i l'entrega dels documents i fitxers. Aquest termini s'acostuma a respectar, però sempre poden sorgir imprevistos que facin posposar la data final d'entrega. Tot i així farem tot el possible per complir.